Sunday 6 November 2011

Kesan penggunaan CHAHAYA BEAUTY PRODUCTS!

Kesan Selepas Penggunaan:
Kesan dan tindak balas berikut mungkin berlaku ke atas anda. Itu adalah perkara biasa yang mana jika ada kesan dan tindak balas maka itu bermakna produk yang anda gunakan benar-benar memberi kesan.


1. Kulit menjadi kering

Lapisan kulit mati akan terbentuk hasil dari pembentukan dan penghasilan sel baru. Ini akan membawa kepada lapisan tersebut tertanggal. Disarankan untuk menggunakan cream mouisterier lebih, terutama di bahagian yang kering.


2. Kulit menggelupas

Kulit baru terbentuk dan ini menyebabkan kulit lama yang telah mati akan mula tertanggal. Kebiasaannya dapat diperhatikan kepada jenis kulit biasa dan kering. Kemungkinan juga akan memakan masa yang lebih, bergantung kepada kulit individu. Teruskan penggunaan.

3. Tumbuh Jerawat (jarang-jarang berlaku)

Itu adalah salah satu proses "detox" atau menyah toksin. Jerawat akan hilang dalam masa singkat, walaubagaimanapun bergantung kepada kulit individu



Seeloknya anda menggunakan produk dengan cara yang betul dan berterusan, seperti mana yang telah diterangkan diatas. Ini akan memberikan hasil yang maksimum kepada kulit anda. Jangan gunakan produk lain sekiranya menggunakan produk ini, kerana ia boleh mengganggu proses rawatan yang dijalankan.

No comments:

Post a Comment