Tuesday 25 October 2011

SOALAN LAZIM: Perbezaan AURA & AMAZE?

A-salam =)


Okay la. Setakat pukul 9.30 pagi sahaja, saya dapat tiga mesej dalam inbox berkenaan dengan PERBEZAAN ANTARA CB AURA & AMAZE.


CB AURA - Produknya terdiri daripada sabun, toner dan krim sahaja yang juga mampu bertindak sebagai tabir suria (sun block). Harga produk ialah RM85.00 + RM6.00 kos penghantaran = RM91.00. Set ini adalah sangat sesuai untuk mereka yang menderita akibat kulit muka yang berjerawat dan berjeragat, disertai dengan parut-parut. Penggunaan awal adalah disyorkan sebanyak 2 kali sehari (pagi dan malam). Jangan khuatir jika kulit anda sedikit menggelupas kerana ini adalah proses biasa yang membantu menyahkan sel-sel kulit mati. Produk ini adalah sangat sesuai untuk kulit bermasalah.


CB AMAZE - Set baru yang diperkenalkan oleh pengasas. 1 set adalah berharga RM95.00 + RM6.00 kos penghantaran = RM101.00. Set ini adalah sebagai salah satu cara menjaga dan menjadikan kulit lebih gebu dan cerah. Penggunaan produk adalah seperti biasa (1 kali sehari atau lebih - bergantung kepada keperluan harian pelanggan). Produk ini didatangi dengan dua jenis krim iaitu DAY CREAM dan HERBAL CREAM. Herbal cream menjadikan wajah lebih cerah, gebu dan halus, manakala Day cream bertindak sebagai agen yang mencerahkan dan memperbaharui sel kulit mati, mengecilkan pori-pori serta menjadikan kulit lebih gebu dan sekata.


No comments:

Post a Comment